Hoi,
Ik ben nieuw hier omdat ik een replica van een GT 40 ga bouwen.
Het project start in januari. Het is een onafgewerkt project en begint met een rollend chassis.
Allereerst ben ik op zoek naar een bouwhandleiding.
Onderdelen zou ik ook kunnen gebruiken maar laatr het wel weten
Dus als jullie kunnen helpen hoor ik het wel
Groeten,
Kris H.
Ik ben nieuw hier omdat ik een replica van een GT 40 ga bouwen.
Het project start in januari. Het is een onafgewerkt project en begint met een rollend chassis.
Allereerst ben ik op zoek naar een bouwhandleiding.
Onderdelen zou ik ook kunnen gebruiken maar laatr het wel weten
Dus als jullie kunnen helpen hoor ik het wel
Groeten,
Kris H.